Maandag

Vandaag werd ik reporter van de week. We begonnen met het verbeteren van onze wiskundetoets. Dat deden we per twee. Daarna gingen we naar de computerklas en begonnen we aan onze spreekbeurt met behulp van een Zonnelandje. Iedereen had een ander Zonnelandje. Ik had er eentje over elektriciteit. Daarna was het speeltijd. Na de speeltijd hadden we onze eerste les over S.O., dit vonden veel kinderen erg leuk. In de namiddag hadden we van juf Leen nog een taaltoets gevolgd door ‘Op stap naar het secundair onderwijs’.

Dinsdag

Dinsdag begonnen we de dag met een les godsdienst. Deze les ging over Adam en Eva. Daarna hadden we spelling. Ik moet altijd met het groepje van juf Sanne mee. We deden in het begin van de spellingsles ‘Verboden woord’. Na de spellingsles was het speeltijd. Om de voormiddag af te sluiten hadden we nog wiskunde en turnen. We deden koprol. Dat vond ik niet zo leuk, omdat ik dat moeilijk vind. Namiddag hadden we les van juf Truus en deden we S.O..

Woensdag

Deze dag is maar een halve dag. Dat vind ik best leuk. We hebben eerst begrijpend lezen gedaan gevolgd door een leuk bewegingstussendoortje. We deden binnen een sneeuwballengevecht met propjes papier. Daarna hadden we wiskunde en ook nog Frans en S.O..

Donderdag

Vandaag begonnen we de dag wiskunde en spelling. Daarna deden we godsdienst, ‘Op stap naar het secundaire onderwijs’ en lezen. Dan was het alweer middag. Namiddag hadden we eerst turnen. Bij turnen deden we voetbal. En voor de rest hebben we nog S.O. gehad.

Vrijdag

Vrijdag begonnen we de dag met taal en ‘Op stap naar het secundair onderwijs’. Van juf Truus kregen we 2 toetsen van Frans. Namiddag hebben we op de computer bij meester Koen de bewerking gedaan van de foto’s die we vorige week hebben getrokken met als achtergrond een ‘greenscreen’.