Op maandag hadden we onze wiskundetoets teruggekregen en verbeterd.Maar we hadden niet alleen van juf Truus les gekregen, ook van onze leuke stagiaire juf Océane. Tijdens de les van juf Océane hebben we het over optische illusies gehad. Dus je moest een stappenplan of instructie van een foto maken en dan moest een ander groepje dat stappenplan uitvoeren.Namiddag hebben we bij juf Leen taal en ‘Op Stap’ gedaan. ‘Op Stap’ is een boekje waar we wat bijleren over het secundair onderwijs. Soms moeten onze ouders er ook huiswerk in maken.

Dinsdag hadden we eerst juf Leen gehad. Bij juf Leen hadden we spelling en begrijpend lezen gedaan. Daarna waren we gaan turnen. Die dag moesten we conditiecircuit doen. Maar er waren twee oefeningen weggelaten: één om koprol per twee te oefenen, en een oefening om de toets van de koprol per twee te doen. Je kon pas volgende week de toets doen. Na de middagspeeltijd hadden we juf Truus. Zij had ons nog les gegeven over W.O: ‘Onze blauwe planeet’.

 

We hadden op woensdag bij juf Leen wiskunde gehad. Dan hadden we ook ons schoolfeest nog eens geoefend. Onze schoolfeestact wordt geweldig, en dat allemaal door juf Truus en onze prachtige ideeën!

 

Donderdag hadden Rune en Lars actua. Ik (Antje) vond de actua echt goed, maar ik denk de rest ook. Daarna hadden we bijna de hele tijd wiskunde gedaan. Toen hebben we ook nog een beetje les van juf Océane gehad.Tijdens de middagspeeltijd  brachten ze de cosmogolem naar school. Daarna hadden we nog W.O bij juf Truus gedaan.

De laatste schooldag van die week, hadden we nog aan MeP ( mijn eigen project) gewerkt. Jammer genoeg was ik vergeten foto’s te trekken. Namiddag knutselden we met juf Océane. We hadden paaseieren gemaakt. Je moest een ballon tot een vorm van een ei maken, en daar lijm op smeren en daar met touw overgaan en zo een paar keer door. Nu gaan we maandag de ballon uitprikken en dan wordt dat iets heel moois. Ook hier ben ik vergeten foto’s te maken, sorry.

 

Ik hoop dat jullie mijn verslagje fijn vonden en heel veel succes aan de volgende.