De eerste dag
 
Voormiddag kregen we les van juf Truus.
Namiddag begonnen we met digital storyteling. Dat houdt in dat er buitenlandse studenten komen. Maar die kunnen geen Nederlands. Dus moesten we de hele tijd Engels spreken​
​.
We maakte eerst kennis, dan begonnen we met het verhaal te veranderen. We moesten de angsten van vroeger veranderen met de angsten nu.
 
Dag twee
 
Voormiddag hadden we weer digital storyteling. Er waren een paar groepjes die toen al konden filmen. Anderen maakte hun verhaal af.
Namiddag hadden we nog twee uurtjes les van juf truus.
 
Dag drie
 
We hadden weeral digital storyteling. Sommige groepjes filmden verder, andere groepjes zetten het geluid erbij, en sommige maakten hun verhaal af.
Daarna hadden we zwemmen. JOEPIE! Weer brevet zwemmen. Toch mochten sommige kinderen niet gaan zwemmen, zij moesten verder werken aan hun filmpje van digital storyteling.
 
Donderdag
 
Voormiddag hadden we nog eens een halve dag digital storyteling. De meeste waren klaar tegen de middagspeeltijd. Om ons toch bezig te houden gaf de juf ons een blad met een heleboel taakjes op. Eerst moesten we alle moetjes doen. Daarna mochten we de magjes doen (dat was veel leuker).
 
De laatste dag
 
Oei oei vrijdag de 13de. Gelukkig hebben we er geen last van gehad, of wel?
Nu kreeg ik het fototoestel pas, dus er gaan niet veel foto's zijn (De foto's waren een beetje door elkaar geklutst, dus er staan er een aantal van juf Leen en Seppe...).
 
We hadden de hele dag les voormiddag en namiddag we hadden zelf geen knutselen.(We hadden de ganse week bijna geen les gehad, dus ik begrijp het wel)
 
De jarige
 
Hiep hiep hoera! Het was weer een verjaardags week. Vier jarigen:woensdag: Anouck en Mattice, donderdag: Shana en vrijdag de 13de:Maud.